Сайт учителя информатики и технологии Близниченко А.В. Четверг, 09.05.2024, 12:07
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход
» Меню сайта

» Форма входа

» Категории раздела
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики

» Календарь
«  Май 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Главная » 2014 » Май » 22

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ

ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Сектор інформатизації освіти

Відділ інформаційних технологійКурсова робота за темою:

«Розвиток життєвих компетентностей учнів на уроках інформатики засобами

комп`ютерних презентацій в класах гуманітарного профіля »

Виконала:

слухач курсів «Основи використання

 інформаційних та телекомунікаційних

 технологій у школі»

Близниченко А.В.

м.Амвросіївка

 

Керівник:

завуч відділом інформаційних технологій,

вчитель вищої категорії ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 1230 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

      Якісно підготовлений план-конспект уроку – необхідна умова високого рівня навчальної роботи учителя, оскільки скласти такий план можливо лише в результаті ретельної підготовки та обмірковування кожного елементу уроку.

      У підготовці учителя до уроку виділяють роботу організаційного та методичного характеру.

      Цілком очевидно, що знання та уміння   учителя повинні бути значно більш широкими та глибокими, ніж це вимагається від учнів. Учитель має бути підготовленим до відповіді на запитання, які виходять за межі навчальної програми. Йому також необхідно володіти відповідними професійними навичками.

      Методична підготовка учителя до уроку починається з роботи над навчальною літературою. Учитель проглядає посібники для учнів, щоб враховувати цей матеріал під час викладення нових відомостей.

      Ве ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 942 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Категория: учителя | Просмотров: 967 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

Тема: Електронні таблиці.

Проект: Соціологічне дослідження .

Тип проекту: Дослідницький.

Очікуваний результат:   отримання кількісних характеристик різних соціальних явищ, оформлення їх за допомогою програми Excel та ілюстрація діаграмами.

Мета: формування навиків збору інформації шляхом шляхом проведення анкетування , практичне використання набутих знань для обробки результатівза допомогою Excel.

Хід проекту:

Так як даний проект має за мету проведення дослідження певних соціальних процесів , то під час роботи учні співпрацюють зі шкільним психологом. За здалегіть проводиться бесіда з психологом та визначаються ті проблеми , в розвязку яких можуть учні могли б надати реальну допомогу. Під час виконання даного проекту учні обєднуються в групи по три чоловіка.

При роботі в малих групах учні спілкуючись виясняють , що ко ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 484 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

До новітніх освітніхтехнологій відносяться: технологія проблемного навчання, ігрові технології навчання, технологія особистісно орієнтованого навчання, технологія розвивального навчання. Технологія колективного способу навчання, технологія розвитку критичного мислення, технологія програмованого навчання, технологія інтерактивного навчання, проектна технологія, технологія модульного навчання, технологія колективного творчого виховання.

Метод навчання – спосіб упорядкованої діяльності викладача і учнів, діяльності, спрямованої на вирішення завдань освіти, виховання та розвитку в процесі навчання. Прийоми навчання можуть бути одночасно і методом і прийомом. Для проектування уроку використовують різні методи і прийоми. Сучасні вимоги до уроку потребують використання таких методів, при яких учні стають співробітниками вчителя, а не підлеглими.

Технологія традиційного навчання

Термін «тради ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 485 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

 1.Найскладнішим серед цих заходів є вибір профілю навчання, бо соціальні умови склались таким чином, що діти не мають бажання отримувати робітничі професії.

2.підготовка матеріальної бази майстерень. На Україні відсутні заводи і фабрики, які випускають обладнання для навчальних майстерень, а виробниче обладнання дуже дорого коштує і навчальний заклад не має змоги його придбати.З-за відсутності коштів на проведення ліцензування, підтримання матеріально-технічної бази майстерень, ремонт обладнання органи місцевої влади ліквідують МНВК

3.Змінились орієнтири на отримання професій.

4.Держава усунулась від фінансування професійного навчання в навчальних закладах, скинувши ці витрати на місцеві органи самоврядування.

Категория: учителя | Просмотров: 476 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

стирок

 

Для посуду та столу рушник називався

утирач

 

для рук та обличчя

весільний,

 

длявесільнихцеремоній

... Читать дальше »
Категория: учителя | Просмотров: 490 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Категория: учителя | Просмотров: 846 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

творчаособистістьвідзначаєтьсяздатністюгенеруватиоригінальніідеї, робитивідкриття, здійснювативинаходитворитимистецтво. Результатидіяльностітворчоїособистості повинно матихудожню, наукову, соціальнучитехнічнуцінність, яка підтверджуєтьсяекспертами, а такожвикликатиемоційнезахоплення. У процесітворчоїдіяльностіособистістьздійснюєспробуоб'єднатирізнінепоєднуваніідеї. Абсолютно об'єктивневизначеннятворчого результату знайтиважко

Підтворчістюмирозумієморозвитокбудь-якоговидудіяльностісамоюособистістю, колиздійснюєтьсявихідзамежізаданихвимог. Восновітворчостілежитьсистемнаорганізаціяпсихічнихвластивостей, щорозвиваєтьсявпродовжвсьогожиттяівизначаєможливістьдосягненнялюдиноюбільшвисокихрезультатівупевномувидідіяльності. Перш за все, «творчість - цездатністьвиконувати роботу, яка одночасно є новаторською (тобтооригінальною, неочікуваною) і відповідною (тобтокорисною, відповідноювимогамзавдання.

Творчістьпотрібна у вирішенніособистих пробл ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 862 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

Сформулюємо такі основні принципи педагогічної творчості, на яких ґрунтується розробка технологій творчого розвитку особистості учня:

Принцип діагностики. Він передбачає побудову і корекцію навчально-виховного процесу на основі психолого-педагогічних діагностичних досліджень, а саме: оцінювання рівнів розвитку творчих можливостей учнів і учнівських колективів, з якими учитель вступає у взаємодію.

Принцип оптимальності. Оптимальною творчою педагогічною взаємодією вчителя і учня вважаємо таку, яка забезпечує не тільки успішне засвоєння знань, умінь, навичок, а й позитивну динаміку розвитку творчих можливостей учнів у конкретних умовах педагогічної праці вчителя. Принцип оптимальності передбачає роботу вчителя по відбору таких дидактичних засобів, які відповідають рівню розвитку творчих можливостей більшості учнів, ураховують рівень розвитку творчих можливостей меншості, а тому сприяють розвитку творчих можливостей всіх.

Принцип взаємозалеж ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 528 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

Головною особливістю педагогічної творчості є те, що об'єктом творчості є дитина, яка постійно змінюється «завжди нова, сьогодні не така, як вчора». «Немає абстрактного учня, – писав Василь Олександрович Сухомлинський, – до якого можна було б вжити всі закономірності навчання і виховання». Він підкреслював, що самою сутністю педагогічної творчості є думка, задум, ідея, що пов'язані з тисячами повсякденних справ.

Саме тому специфіка педагогічної творчості зумовлена тим, що об'єктом і результатом її є творення людини, а не образу, як у мистецтві, не механізму чи конструкції, як у техніці.

Враховуючи, що «перед педагогом постає велика кількість важкопрогнозованих, а іноді й непередбачених факторів, які впливають на його діяльність щодо формування творчої особистості дитини», М.М.Поташник підкреслює, що педагогічна праця нетворчою не буває. Справжню педагогічну творчість учителя слід відрізняти від підробок під ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 476 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

Виділяємо п'ять підсистем творчої педагогічної діяльності вчителя:

· дидактичну

· виховну

· організаційно-управлінську

· самовдосконалення

· громадсько-педагогічну

При цьому зауважимо, що методична підсистема опосередковано присутня в усіх підсистемах творчої педагогічної діяльності вчителя. Охарактеризуємо кожну підсистему.

Дидактична підсистема характеризує:

· ступінь володіння вчителем змістом навчального

· матеріалу, формами, методами, засобами ефективної організації творчої навчальної діяльності учнів;

· творчу педагогічну діяльність учителя з планування навчально-виховного процесу, реалізації

· плану і мети, самоаналізу і коригуванню своєї діяльності з розвитку творчих можливостей учнів, формування їх пізнавальних інтересів і мотивів

· творчої діяльнос ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 792 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

Виділяємо такі критерії творчої педагогічної діяльності вчителя, які за своєю сутністю є індивідуально,творчими і характеризують творчу педагогічну діяльність вчителя як творчий процес:

· розробка принципово нових підходів до навчання, виховання і розвитку учнів;

· раціоналізація та модернізація змісту, форм, методів та засобів навчально-виховного процесу у світлі реформування освіти, зокрема з метою розвитку творчих можливостей учнів, їх талантів та обдарованості;

· комплексне і варіантне використання в професійній діяльності всієї сукупності теоретичних знань і практичних навичок;

· бачення нової проблеми у зовнішнє знайомій ситуації, знаходження варіантних шляхів її вирішення;

· застосування науково,доказового вибору дій у конкретній педагогічній ситуації;

· проведення систематичного самоаналізу професійної діяльності, науково-дослідницької роботи з творчого уза ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 594 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Образовательная функция межпредметных связей состоит в том, что с их помощью учитель формирует такие качества знаний учащихся, как системность, глубина, осознанность, гибкость.

Развивающая функция межпредметных связей определяется их ролью в развитии системного и творческого мышления учащихся, в формировании их познавательной активности, самостоятельности и интереса к познанию природы. Межпредметные связи помогают преодолеть предметную инертность мышления и расширяют кругозор учащихся.

Воспитывающая функция межпредметных связей выражена в их содействии всем направлениям воспитания школьников в обучении информатике. Учитель информатики, опираясь на связи с другими предметами, реализует комплексный подход к воспитанию.

Конструктивная функция межпредметных связей состоит в том, что с их помощью учитель совершенствует содержание учебного материала, методы и формы организации обучения. Реализация межпредметных связей требует совместного планирования учителями пред ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 411 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Категория: учителя | Просмотров: 402 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Использование компьютеров усиливает интерес к предмету. Позволяет учителю сэкономить массу времени, которое он раньше затрачивал на меловые записи и рисунки на доске. Для работы заранее подготавливаются файлы на дискете, содержащие план изучаемой темы, необходимые даты, термины, схемы, вопросы. Изображение проецируется на экраны мониторов.

На уроках истории и обществознания часто используется разнообразный текстовый материал: фрагменты из документов, научных трудов, высказывания политиков, мыслителей, кратко сформулированные основные идеи, обобщающие выводы. Учителю не надо зачитывать цитаты, достаточно открыть соответствующий файл. Нет необходимости листать учебник, книгу, исторический источник, документ. На файл учитель может занести любой материал и в нужный момент использовать на уроке. Ребятам остается только включить монитор и прочитать увиденное.

Уникальные возможности компьютеров можно использовать при составлении сводных текстовых таблиц, схем, конспектов. П ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 2116 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

Категория: учителя | Просмотров: 361 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Категория: учителя | Просмотров: 498 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

Категория: учителя | Просмотров: 352 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Категория: учителя | Просмотров: 424 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Категория: учителя | Просмотров: 453 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Категория: учителя | Просмотров: 502 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Як  «говорить» тлумачний словникСталий ро́звиток (англ.Sustainabledevelopment) — загальна концепція стосовно необхідності встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь, включаючи їх потребу в безпечному і здоровому довкіллі. Або Сталий розвиток — це керований розвиток.Та для досягнення оптимального варіанта розвитку у кожної країни  та кожного регіону цієї країни свій шлях розвитку.Теорія сталого розвитку є альтернативою парадигмі економічного зростання, яка ігнорує екологічну небезпеку.

Так в Україні термін «сталий розвиток» часто вживають для означення лише неухильного зростання економічних показників країни, її регіонів, міст, сіл та окремих галузей економіки. Інколи до цього додають здійснення безсистемних заходів щодо збереження довкілля та поліпшення санітарних умов проживання й праці людей. Т ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 399 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Категория: учителя | Просмотров: 408 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Головним у навчальному процесі стає переорієнтація з пасивних форм навчання на активну творчу працю, відповідність природи людського сприйняття, націленість на розкриття особистого «Я» як учня, так і вчителя через їхню творчу взаємодію..

У сучасних умовах навчання з урахуванням прогресивних підходів (компетентнісного, особистісно орієнтованого, комунікативно-діяльнічного, соціокультурного) важливо дбати щоб було передбачено:

а) забезпечення мотивації (створення проблемної ситуації, з’ясування необхідності набутих умінь під час виконання завдань на уроці для подальшого навчання, майбутньої трудової діяльності тощо, активізація опорних знань і вмінь учнів);

б) представлення теми й очікуваних навчальних результатів;

в) презентація необхідної для учнів інформації;

г) забезпечення виконання системи вправ і завдань, спрямованої на формування мовних, комунікативних, соціокультурних і оргдіяльнісних умінь;

ґ) оцінювання резул ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 417 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Сучасна модель освіти передбачає підготувати людину, яка здатна, хоче творити та сприймати зміни. Це пов'язано з динамікою розвитку нашого суспільства, зміною технологій, інформації, знань, обставин життя.Для того щоб готувати людину до інноваційного способу життя, треба модернізувати освіту. Сучасна модель школи повинна створюватися з огляду на інноваційність.Для цього треба змінити спрямованість навчального процесу від загальних питань навчання до професійної підготовки молодої людини до майбутньої спеціальності(професії).

1.Головними принципами підготовки мають бути формування практичних компонентів досвіду має поєднуватися з теоретичним навчанням. Як це роблять в Маріїнському районі Донецької області.

2.Треба вивчити та проаналізувати  досвід інтеграції у країнах з розвинутими освітніми системами,активувати зусилля, спрямовані на оновлення структур, змісту та методів навчання в середній ланці, на поліпшення взаємозв'язку між програмами середньої, тех ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 729 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

» Архив записей

» Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 46

» Статистика
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики


Copyright MyCorp © 2024