Критерії
|
Етапи уроку
|
Оргмомент
|
Повторення вивченого
|
Вивчення нових знань, формування нових умінь
|
Закріплення, систематизація,
використання
|
Надання домашнього завдання
|
2 – реалізовано повністю
|
- коротко-тривалість;
- повна готовність класу до роботи
|
- активна робота класу;
- установа на взаємозв’язок етапів навчальної роботи
|
- збереження уваги та активності учнів;
- оптимальний вибір методів та прийомів навчання
|
- первинне узагальнення та систематизація;
- роль вчителя при корекції знань не значна
|
- надано своєчасно зі стислою характеристикою виконання
|
1 – реалізовано частково
|
- підготовле-ність до роботи більшості учнів
|
- пасивна робота класу;
- ізольованість етапу від попереднього
|
- увага учнів розсіяна, активність проявляють окремі учні;
- невідповід-ність для класу вибору методів та прийомів навчання
|
- новий матеріал засвоєний на репродуктив-ному рівні;
- висновки та узагальнення не зроблені
|
- надано своєчасно;
- немає чіткої установи щодо техніки його виконання
|
0 – не реалізовано
|
|
|
- вчитель неодноразово повторює новий матеріал, не має взаємозв’язку з учнями
|
- етап практично не реалізований (не вистачило часу, пасивна реакція учнів)
|
- швидко надано після закінчення уроку
|