Сайт учителя информатики и технологии Близниченко А.В. Четверг, 09.05.2024, 11:06
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход
» Меню сайта

» Форма входа

» Категории раздела
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики

» Календарь
«  Май 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Главная » 2014 » Май » 22 » напрями реформування освіти в України
18:35
напрями реформування освіти в України

Сучасна модель освіти передбачає підготувати людину, яка здатна, хоче творити та сприймати зміни. Це пов'язано з динамікою розвитку нашого суспільства, зміною технологій, інформації, знань, обставин життя.Для того щоб готувати людину до інноваційного способу життя, треба модернізувати освіту. Сучасна модель школи повинна створюватися з огляду на інноваційність.Для цього треба змінити спрямованість навчального процесу від загальних питань навчання до професійної підготовки молодої людини до майбутньої спеціальності(професії).

1.Головними принципами підготовки мають бути формування практичних компонентів досвіду має поєднуватися з теоретичним навчанням. Як це роблять в Маріїнському районі Донецької області.

2.Треба вивчити та проаналізувати  досвід інтеграції у країнах з розвинутими освітніми системами,активувати зусилля, спрямовані на оновлення структур, змісту та методів навчання в середній ланці, на поліпшення взаємозв'язку між програмами середньої, технічної та професійної освіти, розробці гнучких методів навчання.

3.Модель профільного навчання, яку пропонують для загальноосвітніх навчальних закладів, має бути інтегрована з навчально-виховним процесом.

Модель,яку пропонують для наших загальноосвітніх закладів, побудована у вигляді спіралі, яка має п'ять обертів і з кожним обертом вона «піднімає» учнів на новий рівень готовності до профільного навчання або безпосередньої участі в ньому, невпинно забезпечує  зростання та розвиток на все більш високому рівні.

4.Дуже важливо, щоб цикл шкільних предметів був пов'язаний з профілем навчання, а не був відірваним від нього і не читався «взагалі».

5.Важливим є обов'язкове анкетування учнів з метою діагностики правильності обраного учнем профілю.

6.Профілі навчання 10-10 класів повинні бути продовженням уведених у 8-му та 9-му класах тим.

7.Психологічна служба має постійно діяти у вигляді консультаційних пунктів, індивідуальних консультацій, які покликані здійснювати систематичну психологічну підтримку учнів і необхідну корекцію.Її діяльність повинна бути направлена до постійної перевірки правильності зробленого старшокласником вибору й надання йому необхідної психологічної підтримки під час навчання.

8. Динамічні профільні  групи  повинні створюватися  за  бажанням учнів у

профільних  школах,які мають   належне   матеріально-технічне та професійно-педагогічне забезпечення.

9. Протягом навчального  року учні  мають право переходити з однієї профільної групи в іншу,для забезпечення  умов  для  самостійного  вибору  учнями   профільних навчальних  курсів,  випробування  власних  сил,  реалізації їхніх

освітніх, професійних інтересів.

 

10.Необхідно створити достатню  нормативно-правовову  базу та навчально-методичне забезпечення для  розвитку профільногонавчання, необхідно  розробити  і  апробуватипрограми для базових,  профільних і спеціальних курсів, відповідні

підручники, методики, засоби навчання.

Категория: учителя | Просмотров: 729 | Добавил: asya | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
» Архив записей

» Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 46

» Статистика
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики


Copyright MyCorp © 2024