Сайт учителя информатики и технологии Близниченко А.В. Четверг, 09.05.2024, 14:58
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход
» Меню сайта

» Форма входа

» Категории раздела
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики

» Календарь
«  Май 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Главная » 2014 » Май » 22 » ПІДСИСТЕМИ ТВОРЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
19:27
ПІДСИСТЕМИ ТВОРЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Виділяємо п'ять підсистем творчої педагогічної діяльності вчителя:

· дидактичну

· виховну

· організаційно-управлінську

· самовдосконалення

· громадсько-педагогічну

При цьому зауважимо, що методична підсистема опосередковано присутня в усіх підсистемах творчої педагогічної діяльності вчителя. Охарактеризуємо кожну підсистему.

Дидактична підсистема характеризує:

· ступінь володіння вчителем змістом навчального

· матеріалу, формами, методами, засобами ефективної організації творчої навчальної діяльності учнів;

· творчу педагогічну діяльність учителя з планування навчально-виховного процесу, реалізації

· плану і мети, самоаналізу і коригуванню своєї діяльності з розвитку творчих можливостей учнів, формування їх пізнавальних інтересів і мотивів

· творчої діяльності, озброєння учнів знаннями, вміннями та навичками в процесі уроків і позаурочних заходів.

Виховна підсистема характеризує:

· творчу педагогічну діяльність вчителя із забезпечення психолого,педагогічних умов для формування кожного учня як творчої особистості через активну життєву діяльність вихованців;

· діяльність вчителя щодо творчого розвитку учнів, самореалізації їх потенційних можливостей у різних видах творчої діяльності в процесі спеціально організованих форм виховної роботи.

Організаційно_управлінська підсистема характеризує:

· творчу педагогічну діяльність учителя з розвитку в учнів здатності до самоуправління і комунікації;

· ступінь оволодіння вчителем формами, методами засобами педагогічного управління творчою діяльністю учнів з метою розвитку їх потенційних творчих можливостей.

Підсистема самовдосконалення характеризує:

· творчу професійну діяльність учителя з підвищення своєї професійної та загальної культури, із самовиховання і саморозвитку професійно значущих якостей, педагогічної креативності;

· діяльність вчителя по створенню власної творчої лабораторії.

Громадсько_педагогічна підсистема характеризує:

· професійний, громадський та особистісний рейтинг учителя;

· ефективність взаємодії учителя з батьками, колегами, громадськістю, іншими соціальними інститутами виховання, творчими спілками тощо.

Категория: учителя | Просмотров: 793 | Добавил: asya | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
» Архив записей

» Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 46

» Статистика
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики


Copyright MyCorp © 2024