Сайт учителя информатики и технологии Близниченко А.В. Четверг, 09.05.2024, 18:58
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход
» Меню сайта

» Форма входа

» Категории раздела
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики

» Календарь
«  Август 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Главная » 2015 » Август » 12

Активізація пізнавальної діяльності учнів сприяє позитивному ставленню до навчання, інтересу до навчального матеріалу; позитивні емоційні переживання, викликані навчальною діяльністю, тісний зв'язок навчання з життям, в якому доказується значення наукових знань; єдність між інтелектуальною і мовною діяльністю учнів; позитивні стосунки між учителем і учнями; використання на практиці засвоєних знань, умінь і навичок; систематичне повторення засвоєних знань; варіантність вправ і їх диференціація; робота по засвоєнню важкого матеріалу доступними шляхами; використання знань для узагальнення інтелектуальних умінь при вирішенні конкретних завдань; проблемне навчання; диференціювання матеріалу відповідно до навчальних можливостей учнів; використання сучасних технічних засобів навчання; уміння вчителя врахувати психічний стан учнів і стадії їх психічного розвитку.

Об'єктом дослідження є навчально-виховний процес, спрямований на активізацію пізнавальної діяльності учнів.

... Читать дальше »
Категория: учителя | Просмотров: 650 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Категория: учителя | Просмотров: 446 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Дуже важливо формувати в учнів

 креативну компетентність — здатність до розв’язання будь-якої навчальної задачі творчо; бажання і вміння діяти не за зразком, а оригінально, передбачати новизну під час розв’язання навчальних завдань тощо;

інтелектуальну компетентність, яка передбачає здатність школярів працювати з різноманітною інформацією, уміння застосовувати здобуті знання в нестандартних ситуаціях тощо. 

Категория: учителя | Просмотров: 424 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Компетентністний підхід – це підхід, що акцентує увагу на результатах освіти, які визнаються вагомими за межами системи освіти, висуває на перше місце не інформованість людини, а її вміння розв’язувати практичні проблеми. Переважна більшість учених переконані, що перехід до компетентністного підходу означає забезпечення спроможності випускника вищого навчального закладу відповідати новим запитам ринку, мати відповідний потенціал для практичного вирішення життєвих проблем, пошуку свого „Я” у професії, у соціальній структурі. Будуючи навчальний процес на компетентністній основі, слід визначити цілі освіти з урахуванням вимог ринку праці до характеру і рівня підготовки майбутніх фахівців, а також виробити нові підходи до відбору та структурування змісту навчання, обґрунтування педагогічних технологій, які дають гарантований результат. Компетентністний підхід спрямований на формування в людини набору компетентностей. компетентність” розглядається або як зда ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 387 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Сучасна модель освіти передбачає підготувати людину, яка здатна, хоче творити та сприймати зміни. Це пов'язано з динамікою розвитку нашого суспільства, зміною технологій, інформації, знань, обставин життя. Для того щоб готувати людину до інноваційного способу життя, треба модернізувати освіту. Сучасна модель школи повинна створюватися з огляду на інноваційність.Для цього треба змінити спрямованість навчального процесу від загальних питань навчання до професійної підготовки молодої людини до майбутньої спеціальності(професії).

1.Головними принципами підготовки мають бути формування практичних компонентів досвіду має поєднуватися з теоретичним навчанням. Як це роблять в Маріїнському районі Донецької області.

2.Треба вивчити та проаналізувати  досвід інтеграції у країнах з розвинутими освітніми системами,активувати зусилля, спрямовані на оновлення структур, змісту та методів навчання в середній ланці, на поліпшення взаємозв'язку між програмами середньої, те ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 413 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Різнорівнева побудова програм природничих дисциплін спрямована на зміну пріоритетів у побудові нової системи організації освіти взагалі та природничих дисциплін зокрема у школі. Вони зорієнтовані на наскрізну профілізацію системи освіти в Україні. Функціонування різнорівневих програм як засіб профільного диференційованого навчання ґрунтується на позитивному принципі. Це створюватиме сприятливі умови для формування  духовно багатої особистості, здатної орієнтуватися в професійному просторі, бути конкурентоспроможною на ринку праці, повноцінно реалізувати свої інтереси, індивідуальні потреби та здібності в подальшому житті. Такий підхід забезпечує реалізацію особистісно зорієнтованого принципу навчання в системі наскрізної профілізації закладів освіти, що значно розширює можливості учня в підготовці до вибору та побудови власної освітньої й літературної траєкторії.

Процеси реформування загальноосвітньої школи орієнтують сучасного вчителя-предметника на широку диференціаці ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 406 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Хмарні технології надають для освітнього простору великі можливості, потребують дослідження як у методах їх використання, так і у взаємодії з іншими засобами навчання. Не виключенням є вільне програмне забезпечення, що намагається зайняти своє місце у освітньому середовищі. Сучасні освітні методики викладання передбачають використання високих технологій безпосередньо в навчальному процесі . Величезні мультимедійні та обчислювальні можливості сучасної комп’ютерної техніки роблять її незамінним помічником для будь-якого навчального предмету. Єдність апаратного та програмного забезпечення створює платформу для різноманітних інноваційних технологій навчання, які будуть доцільними при використанні різних форм організації навчання. До цих форм слід віднести як самостійну роботу, так і роботу групами,  а також дистанційну роботу. Для забезпечення наведених форм навчання програмне забезпечення, яке для цього використовується, повинно бути не тільки в комп’ютерних класах , б ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 630 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Залучення працівників до роботи у вихідні та святкові (неробочі) дні За загальним правилом роботу у вихідні дні заборонено, проте у виняткових випадках, установлених законодавством, допускається залучення окремих працівників до роботи в ці дні, але тільки з дозволу профкому (див. ч. 1 ст. 71 КЗпП). Так, відповідно до ч. 2 ст. 71 КЗпП залучення окремих працівників до роботи у вихідні дні допускається в таких виняткових випадках: 1) для відвернення або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій і негайного усунення їх наслідків; 2) для відвернення нещасних випадків, які ставлять або можуть поставити під загрозу життя чи нормальні життєві умови людей, загибелі або псування майна; 3) для виконання невідкладних, наперед не передбачених робіт, від негайного виконання яких залежить у подальшому нормальна робота підприємства в цілому або його окремих підрозділів; 4) для виконання невідкладних вантажно-розвантажувальних робіт з метою запобігання або усунення ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 472 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Забороняється замовляти, приймати та використовувати у дошкільному навчальному закладі м'ясо та яйця водоплавної птиці, м'ясо, яке не пройшло ветеринарного контролю, м'ясні обрізки, субпродукти (діафрагму, кров, легені, нирки, голови тощо), за виключенням печінки та язика, а також свинину жирну, свинячі баки, річкову та копчену рибу, гриби, соуси, перець, майонез, вироби у фритюрі, у тому числі чіпси, вироби швидкого приготування, газовані напої, квас, натуральну каву, кремові вироби, вершково-рослинні масла та масла з доданням будь-якої іншої сировини (риби, морепродуктів ). У дошкільних навчальних закладах забороняється використовувати продукти, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти. Сардельки, сосиски, варені ковбаси повинні прийматися не нижче 1 ґатунку. Забороняється приймати продукти недоброякісні або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення.

Тара, в якій надходят ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 1678 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

підвищене навантаження на зір;

·        електромагнітне випромінювання;

·        сидяче положення протягом тривалого часу;

·        перевантаження суглобів кистей;

·        комп'ютер - серйозне джерело алергенів;

*       вплив комп'ютера на психічне здоров'я .

Категория: учителя | Просмотров: 343 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

До початку нового навчального року обов’язково видаються накази: «Про організацію роботи з питань збереження життя та здоров’я учнів», «Про організацію та проведення чергування в закладі», затверджуються «Комплексні заходи з безпеки життєдіяльності».

У плані роботи школи в розділах виховної роботи та роботи з безпеки життєдіяльності необхідно передбачити проведення бесід класними керівниками на виховних (класних) годинах або в окремо зазначений день (на розсуд адміністрації).

Крім загальних заходів по закладу, обов’язково розробляються заходи кожним класним керівником, вихователем, керівником гуртка, секції тощо. Тобто, всі педагогічні працівники, які відповідно до наказу по закладу проводять роботу з питань збереження життя та здоров’я дітей, повинні розробити відповідні заходи, які плануються в планах виховної роботи педагогічного працівника та затверджуються в установленому порядку (директором а ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 564 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Учні не допускаються до виконання робіт, що небезпечні для їхнього здоров’я та життя, створюють загрозу зараження інфекційними хворобами:

робота з електроприладами;
робота зі значними навантаженнями;
миття вікон, очищення даху та проїжджих частин вулиць від снігу та льоду;
очищення освітлювальної арматури, вентобладнання та витяжних шаф;
перенесення скла та виробів із нього;
прибирання санвузлів, умивальних кімнат, медичних і допоміжних приміщень, сходів, рекреаційних приміщень, майстерень, спортивних приміщень, актового залу, харчоблоку, роздаткової, буфету, обіднього залу;
прання постільної білизни;
винесення та вивезення відходів;
догляд за дорослими та хворими тваринами, птахами;
догляд за дітьми, хворими на інфекційні хвороби;
робота з хімічними речовинами (крім уроків хімії);
робота в котельних;
проведення нічних чергувань.

Категория: учителя | Просмотров: 385 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Інтерактивні методи навчання

1.ділова гра;

2.педагогічні ситуації;

3.педагогічні завдання;

4.ситуація інсценування різної діяльності

5.колективна розумова діяльність;

6.ТРИЗ робота

7.проблемна лекція, лекція вдвох, лекція із заздалегідь запланованими помилками, лекція прес-конференція;

8.евристична бесіда;

9.навчальна дискусія;

10.самостійна робота з літературою;

11.семінари;

12.дискусії

13. Міні лекція

14. Мозковий штурм

15. Метод «Човник»

16. «Снігова куля»

17. «Килимок ідей»

18. Навчальні ситуації

19.Метод мозковоi атаки

20.круглий стiл

21.аналiз конкретних ситуацiй.

22. Акваріум.

23. Велике коло.

24. Мікрофон.

25. Мозаїка.

26. "Кошик" (занурення)  

27. Вивченн ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 379 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

В одном древнем храме Египта, там где берет начало Великая река, обучали всем искусствам. Обучение было тайной наукой, которая была желанной для многих, ведь она давала власть над душами людей, но платой за обучение была человеческая жизнь. Дело в том, что когда, заканчивалось обучение, ученики должны были, сдавать экзамен, но не своим учителям, которые их весьма старательно обучали всем премудростям науки. А экзамен у них принимал Сфинкс, который охранял Дорогу в Вечность. Только отчаянные смельчаки или страстные поклонники искусства становились учениками в этом храме и ведь оттого как они постигали науку, зависела их дальнейшая судьба и сама жизнь! Только очень талантливые и вдохновленные люди могли пройти этот страшный экзамен, ведь сфинкс в заданиях никогда не повторялся и был очень изобретателен, не сдавшие же его, могли достаться сфинксу на обед или остаться в вечном услужении ему.

И вот подошел к концу очередной этап обучения и три ученика отп ... Читать дальше »

Категория: ученики | Просмотров: 408 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

творча особистість відзначається здатністю генерувати оригінальні ідеї, робити відкриття, здійснювати винаходи творити мистецтво. Результати діяльності творчої особистості повинно мати художню, наукову, соціальну чи технічну цінність, яка підтверджується експертами, а також викликати емоційне захоплення. У процесі творчої діяльності особистість здійснює спробу об'єднати різні непоєднувані ідеї. Абсолютно об'єктивне визначення творчого результату знайти важко

Під творчістю ми розуміємо розвиток будь-якого виду діяльності самою особистістю, коли здійснюється вихід за межі заданих вимог. В основі творчості лежить системна організація психічних властивостей, що розвивається впродовж всього життя і визначає можливість досягнення людиною більш високих результатів у певному виді діяльності. Перш за все, «творчість - це здатність виконувати роботу, яка одночасно є новаторською (тобто оригінальною, неочікуваною) і відповідною (тобто корисною, відповідною вимогам завданн ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 610 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОФЕСІЙНУ ПРАЦЮ:

Соціальна орієнтація сучасної школи на розвиток творчих здібностей дітей, їх талантів і обдарованості
Демократизація та гуманізація педагогічної професії
Поява мережі нетрадиційних типів шкіл, альтернативних систем освіти, авторських методик навчання
Діалектичними протиріччями між соціальною потребою у творчій професійній праці педагога і відсутністю скоординованої підготовки до неї вчителя

ПЕДАГОГІКА ТВОРЧОСТІ

це галузь загальної педагогіки, яка вивчає закони та закономірності:

формування творчої особистості, розвитку та саморозвитку її творчих можливостей в процесі освіти та навчання;
створення психолого-педагогічних умов для прояву творчого потенціалу особистості в суспільно-корисних і індивідуально-значущих для неї видах життєдіяльності

ЗАКОНИ ПЕДАГОГІКИ ТВОРЧОСТІ

Закон педагогічної розвиваючої взаємодії – відсутність односторонньої дії та концептуальне полож ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 514 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

 

история возникновения бумаги

 

История возникновения используемых материалов, их происхождение, происхождение необходимых для работы предметов (ножниц, наперстка).

 

история возникновения матрешки, глиняной игрушки, мозаики

 

изучение этнокультурных традиций

 

сведения о технике, технологиях и технологической стороне труда,

об основах культуры труда, элементарные умения предметно-преобразовательной деятельности, знания о различных профессиях и умения ориентироваться в мире профессий

«Культура дома»

сведения об этике: правила поведения в семье, отношения с родственниками различного возраста, поведение за столом, (назначение и использование по назначению посуды и приборов), сервировка стола для чая, кофе, завтрака и т.п., простейшая уборка своей комнаты, кухни культурные и трудовые традиции семьи, села, родного края

При изучении модуля «Д ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 349 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

 

обогащение словарного запаса ребенка, т. к. ему приходится запоминать новые слова (коллаж, мозаика, макраме, барельеф, горельеф, орнамент

 

работа с текстами для создания образа, реализуемого в изделии

 

поиск (проверка) необходимой информации в словарях, каталоге библиотеки

Пословицы и поговорки об одежде, труде, афоризмы

http://letter.com.ua/aphorism/clothes2.php - афоризмы про одежду

http://posloviz.ru/category/odezhda/  -  пословицы об одежде

http://slovko.ru/posts/ob-odezhde - пословицы и поговорки об одежде, труде

 

Вышивка, национальная одежда, рушники

Дмитро Павличка

 

Два кольори
Як я малим збирався навеснi
Пiти у свiт незнаними шляхами,-
Сорочку мати вишила менi червоними i чорними,
Червоними i чорними нитками.

Два кольори мої, два кольори,
Оба на полотнi, в душi моїй оба,
... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 410 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

При изучении темы «Линейный алгоритм»    Логическая задача о перевозе козы, волка и капусты на другой берег
При изучении темы «История вычислительной техники. Выдающиеся личности»     Ада Лавлейс- первая женщина-программистка, дочь известного поэта Джона Байрона
При изучении темы «Кодирование информации»        Узелковое письмо
    На Руси система нумерования при сборе налогов вели записи собиратели налогов
    Азбука Морзе
    Семафорная азбука
    Азбука жестов и мимики
    Язык глухонемых
    Научные языки: математический, физический
    Разговорные языки
При изучении вопросов, связанных с информацией, информационными процессами            Устройства передачи информации ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 341 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

При изучении темы «Алгоритмы с разветвлениями»

Сказка «Про Ивана царевича и серого волка» (там, где он стоял перед камнем и ему нужно было сделать выбор «.. на лево пойдешь коня потеряешь, на право пойдешь..»

При изучении темы «Команды присвоения в алгоритмах»

Стихотворение С.Я.Маршака «Почему кошку назвали кошкой?» (одной переменной можно присваивать разные значения)

При изучении темы «Системы счисления»

Стихотворение «Незвичайна дівчина» (все числа записаны в двоичной системе)

Книги – источники информации, опыта, мыслей, чувств

Пословицы и поговорки о книге, как источнике информации

 

Создание проектов, презентаций, работа в программе Microsoft Publisher, PowerPoint, в виде газеты, журнала, книжки-малышки, буклета и т.д. Они используется для оформления результатов групповой работы выпуска газеты, информационного лист ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 380 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

При изучении простых механизмов и машин

истории с египетскими пирамидами и предлагаю ученикам рассказать об их строительстве. Учащиеся называют использованные при строительстве приспособления (рычаг, блок, ворот и др.), собирают их модели из имеющихся деталей, приводят в действие и поясняют принципы работы. Говорю, что следует различать полезную и затраченную работу, и прошу сравнить эти работы в каждом конкретном случае.

При изучении темы «Архимедова сила. Архимед.»

В  году в Сиракузах происходило сражение и Архимед сконструировал первую катапульту, что помогло выиграть бой. Во время 2-й Пунической войны Архимед организовал инженерную оборону города. Изобретенные им военные метательные и др. машины (о них рассказывает Плутарх в жизнеописании римского полководца Марцелла) в течение двух лет сдерживали осаду Сиракуз римлянами. Архимеду приписывается также сожжение римского флота направленным на него через систему вогнутых зеркал солнечным свет ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 381 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

При изучении темы «Радиолокационные установки,самолеты, ракеты, патефон, магнитофон, радиоприемник, топор-саморуб»

А.С.Пушкин «Сказка о золотом петушке»

Петушок на шпиле, ковер-самолет, гусли-самогуды, электропилы

При изучении темы «Холодный свет»

Ершов «Конек-горбунек»

Огонёк горит светлее,
Горбунок бежит скорее.
Вот уж он перед огнём.
Светит поле словно днём;
Чудный свет кругом струится,
Но не греет, не дымится,
Диву дался тут Иван.
«Что, — сказал он, — за шайтан!
Шапок с пять найдётся свету,
А тепла и дыму нету;
Эко чудо-огонёк!»

 

При изучении темы «Невесомость, Космонавтика»

Г.Целлс «Перші люди на місяці»

М.Твен «Як я служв секретарем»

При изучении темы «Законы Ньтона»

Ф.Кривин «Учені казки»

< ... Читать дальше »
Категория: учителя | Просмотров: 501 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Як  «говорить» тлумачний словник Сталий ро́звиток (англ. Sustainable development) — загальна концепція стосовно необхідності встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь, включаючи їх потребу в безпечному і здоровому довкіллі. Або Сталий розвиток — це керований розвиток. Та для досягнення оптимального варіанта розвитку у кожної країни  та кожного регіону цієї країни свій шлях розвитку. Теорія сталого розвитку є альтернативою парадигмі економічного зростання, яка ігнорує екологічну небезпеку.

Так в Україні термін «сталий розвиток» часто вживають для означення лише неухильного зростання економічних показників країни, її регіонів, міст, сіл та окремих галузей економіки. Інколи до цього додають здійснення безсистемних заходів щодо збереження довкілля та поліпшення санітарних умов проживання й праці людей. Таке тлумачення терміну розкритиковане Ґ. Дейлі і є не лиш ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 420 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

» Архив записей

» Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 46

» Статистика
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики


Copyright MyCorp © 2024