Сайт учителя информатики и технологии Близниченко А.В. Понедельник, 20.05.2024, 12:32
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход
» Меню сайта

» Форма входа

» Категории раздела
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики

» Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Главная » учителя
Категория: учителя | Просмотров: 484 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

До новітніх освітніхтехнологій відносяться: технологія проблемного навчання, ігрові технології навчання, технологія особистісно орієнтованого навчання, технологія розвивального навчання. Технологія колективного способу навчання, технологія розвитку критичного мислення, технологія програмованого навчання, технологія інтерактивного навчання, проектна технологія, технологія модульного навчання, технологія колективного творчого виховання.

Метод навчання – спосіб упорядкованої діяльності викладача і учнів, діяльності, спрямованої на вирішення завдань освіти, виховання та розвитку в процесі навчання. Прийоми навчання можуть бути одночасно і методом і прийомом. Для проектування уроку використовують різні методи і прийоми. Сучасні вимоги до уроку потребують використання таких методів, при яких учні стають співробітниками вчителя, а не підлеглими.

Технологія традиційного навчання

Термін «тради ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 487 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

 1.Найскладнішим серед цих заходів є вибір профілю навчання, бо соціальні умови склались таким чином, що діти не мають бажання отримувати робітничі професії.

2.підготовка матеріальної бази майстерень. На Україні відсутні заводи і фабрики, які випускають обладнання для навчальних майстерень, а виробниче обладнання дуже дорого коштує і навчальний заклад не має змоги його придбати.З-за відсутності коштів на проведення ліцензування, підтримання матеріально-технічної бази майстерень, ремонт обладнання органи місцевої влади ліквідують МНВК

3.Змінились орієнтири на отримання професій.

4.Держава усунулась від фінансування професійного навчання в навчальних закладах, скинувши ці витрати на місцеві органи самоврядування.

Категория: учителя | Просмотров: 479 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

стирок

 

Для посуду та столу рушник називався

утирач

 

для рук та обличчя

весільний,

 

длявесільнихцеремоній

... Читать дальше »
Категория: учителя | Просмотров: 491 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Категория: учителя | Просмотров: 848 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

творчаособистістьвідзначаєтьсяздатністюгенеруватиоригінальніідеї, робитивідкриття, здійснювативинаходитворитимистецтво. Результатидіяльностітворчоїособистості повинно матихудожню, наукову, соціальнучитехнічнуцінність, яка підтверджуєтьсяекспертами, а такожвикликатиемоційнезахоплення. У процесітворчоїдіяльностіособистістьздійснюєспробуоб'єднатирізнінепоєднуваніідеї. Абсолютно об'єктивневизначеннятворчого результату знайтиважко

Підтворчістюмирозумієморозвитокбудь-якоговидудіяльностісамоюособистістю, колиздійснюєтьсявихідзамежізаданихвимог. Восновітворчостілежитьсистемнаорганізаціяпсихічнихвластивостей, щорозвиваєтьсявпродовжвсьогожиттяівизначаєможливістьдосягненнялюдиноюбільшвисокихрезультатівупевномувидідіяльності. Перш за все, «творчість - цездатністьвиконувати роботу, яка одночасно є новаторською (тобтооригінальною, неочікуваною) і відповідною (тобтокорисною, відповідноювимогамзавдання.

Творчістьпотрібна у вирішенніособистих пробл ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 865 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

Сформулюємо такі основні принципи педагогічної творчості, на яких ґрунтується розробка технологій творчого розвитку особистості учня:

Принцип діагностики. Він передбачає побудову і корекцію навчально-виховного процесу на основі психолого-педагогічних діагностичних досліджень, а саме: оцінювання рівнів розвитку творчих можливостей учнів і учнівських колективів, з якими учитель вступає у взаємодію.

Принцип оптимальності. Оптимальною творчою педагогічною взаємодією вчителя і учня вважаємо таку, яка забезпечує не тільки успішне засвоєння знань, умінь, навичок, а й позитивну динаміку розвитку творчих можливостей учнів у конкретних умовах педагогічної праці вчителя. Принцип оптимальності передбачає роботу вчителя по відбору таких дидактичних засобів, які відповідають рівню розвитку творчих можливостей більшості учнів, ураховують рівень розвитку творчих можливостей меншості, а тому сприяють розвитку творчих можливостей всіх.

Принцип взаємозалеж ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 530 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

Головною особливістю педагогічної творчості є те, що об'єктом творчості є дитина, яка постійно змінюється «завжди нова, сьогодні не така, як вчора». «Немає абстрактного учня, – писав Василь Олександрович Сухомлинський, – до якого можна було б вжити всі закономірності навчання і виховання». Він підкреслював, що самою сутністю педагогічної творчості є думка, задум, ідея, що пов'язані з тисячами повсякденних справ.

Саме тому специфіка педагогічної творчості зумовлена тим, що об'єктом і результатом її є творення людини, а не образу, як у мистецтві, не механізму чи конструкції, як у техніці.

Враховуючи, що «перед педагогом постає велика кількість важкопрогнозованих, а іноді й непередбачених факторів, які впливають на його діяльність щодо формування творчої особистості дитини», М.М.Поташник підкреслює, що педагогічна праця нетворчою не буває. Справжню педагогічну творчість учителя слід відрізняти від підробок під ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 478 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

Виділяємо п'ять підсистем творчої педагогічної діяльності вчителя:

· дидактичну

· виховну

· організаційно-управлінську

· самовдосконалення

· громадсько-педагогічну

При цьому зауважимо, що методична підсистема опосередковано присутня в усіх підсистемах творчої педагогічної діяльності вчителя. Охарактеризуємо кожну підсистему.

Дидактична підсистема характеризує:

· ступінь володіння вчителем змістом навчального

· матеріалу, формами, методами, засобами ефективної організації творчої навчальної діяльності учнів;

· творчу педагогічну діяльність учителя з планування навчально-виховного процесу, реалізації

· плану і мети, самоаналізу і коригуванню своєї діяльності з розвитку творчих можливостей учнів, формування їх пізнавальних інтересів і мотивів

· творчої діяльнос ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 794 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014 | Комментарии (0)

Виділяємо такі критерії творчої педагогічної діяльності вчителя, які за своєю сутністю є індивідуально,творчими і характеризують творчу педагогічну діяльність вчителя як творчий процес:

· розробка принципово нових підходів до навчання, виховання і розвитку учнів;

· раціоналізація та модернізація змісту, форм, методів та засобів навчально-виховного процесу у світлі реформування освіти, зокрема з метою розвитку творчих можливостей учнів, їх талантів та обдарованості;

· комплексне і варіантне використання в професійній діяльності всієї сукупності теоретичних знань і практичних навичок;

· бачення нової проблеми у зовнішнє знайомій ситуації, знаходження варіантних шляхів її вирішення;

· застосування науково,доказового вибору дій у конкретній педагогічній ситуації;

· проведення систематичного самоаналізу професійної діяльності, науково-дослідницької роботи з творчого уза ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 596 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

« 1 2 ... 5 6 7 8 9 10 »
» Архив записей

» Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 46

» Статистика
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики


Copyright MyCorp © 2024