Сайт учителя информатики и технологии Близниченко А.В. Суббота, 18.05.2024, 23:46
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход
» Меню сайта

» Форма входа

» Категории раздела
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики

» Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Главная » Архив материалов
Категория: учителя | Просмотров: 454 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Категория: учителя | Просмотров: 503 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Як  «говорить» тлумачний словникСталий ро́звиток (англ.Sustainabledevelopment) — загальна концепція стосовно необхідності встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь, включаючи їх потребу в безпечному і здоровому довкіллі. Або Сталий розвиток — це керований розвиток.Та для досягнення оптимального варіанта розвитку у кожної країни  та кожного регіону цієї країни свій шлях розвитку.Теорія сталого розвитку є альтернативою парадигмі економічного зростання, яка ігнорує екологічну небезпеку.

Так в Україні термін «сталий розвиток» часто вживають для означення лише неухильного зростання економічних показників країни, її регіонів, міст, сіл та окремих галузей економіки. Інколи до цього додають здійснення безсистемних заходів щодо збереження довкілля та поліпшення санітарних умов проживання й праці людей. Т ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 400 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Категория: учителя | Просмотров: 410 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Головним у навчальному процесі стає переорієнтація з пасивних форм навчання на активну творчу працю, відповідність природи людського сприйняття, націленість на розкриття особистого «Я» як учня, так і вчителя через їхню творчу взаємодію..

У сучасних умовах навчання з урахуванням прогресивних підходів (компетентнісного, особистісно орієнтованого, комунікативно-діяльнічного, соціокультурного) важливо дбати щоб було передбачено:

а) забезпечення мотивації (створення проблемної ситуації, з’ясування необхідності набутих умінь під час виконання завдань на уроці для подальшого навчання, майбутньої трудової діяльності тощо, активізація опорних знань і вмінь учнів);

б) представлення теми й очікуваних навчальних результатів;

в) презентація необхідної для учнів інформації;

г) забезпечення виконання системи вправ і завдань, спрямованої на формування мовних, комунікативних, соціокультурних і оргдіяльнісних умінь;

ґ) оцінювання резул ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 419 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Сучасна модель освіти передбачає підготувати людину, яка здатна, хоче творити та сприймати зміни. Це пов'язано з динамікою розвитку нашого суспільства, зміною технологій, інформації, знань, обставин життя.Для того щоб готувати людину до інноваційного способу життя, треба модернізувати освіту. Сучасна модель школи повинна створюватися з огляду на інноваційність.Для цього треба змінити спрямованість навчального процесу від загальних питань навчання до професійної підготовки молодої людини до майбутньої спеціальності(професії).

1.Головними принципами підготовки мають бути формування практичних компонентів досвіду має поєднуватися з теоретичним навчанням. Як це роблять в Маріїнському районі Донецької області.

2.Треба вивчити та проаналізувати  досвід інтеграції у країнах з розвинутими освітніми системами,активувати зусилля, спрямовані на оновлення структур, змісту та методів навчання в середній ланці, на поліпшення взаємозв'язку між програмами середньої, тех ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 730 | Добавил: asya | Дата: 22.05.2014

Парна і групова робота організовується як на уроках засвоєння. так і на уроках застосування знань, умінь та навичок. Це може відбуватися одразу ж після викладу викладачем нового матеріалу, на початку нового заняття замість опитування, на спеціальному уроці, присвяченому застосуванню знань, умінь та навичок, або бути частиною повторювально-узагальнюючого заняття. Робота в парах (Один проти одного, один - вдвох - всі разом, "Думати, працювати в парі, обмінятися думками”) Технологія особливо ефективна на початкових етапах навчання студенти в роботі у малих групах. Її можна використовувати для досягнення будь-якої дидактичної мети: засвоєння, закріплення, перевірки знань тощо. За умов парної роботи всі діти в групі отримують рідкісну за традиційним навчанням можливість говорити, висловлюватись. Робота в парах дає студентам час подумати, обмінятись ідеями з партнером і лише потім озвучувати свої думки перед групою. Вона сприяє розвитку навичок спілкування, вміння висловлюватись, критично ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 742 | Добавил: asya | Дата: 10.09.2013

Категория: ученики | Просмотров: 467 | Добавил: asya | Дата: 10.09.2013

У конкурсі прийняли участь учні Амвросіївських ЗОШ І-ІІІ ст. №4, №5, №6, Новоамвросіївської, Войковської, Кутейниківської, Кленівської, Металістівської ЗОШ ім. М.Островського, Благодатнівської, Білоярівської, Василівської, Лисиченської, Улянівської, Успенської, Олексіївської, Грабської, Карпово- Надеждинської, Степано-Кринської, Новоіванівської, Родниківської загальноосвітніх шкіл і гурток „Прикладні мистецтва” Амвросіївського БТДЮ. По підсумкам конкурсу журі визначило переможців у номінаціях:Вишивка бісером І місце- „Ікона”, Петренко Олександр, 7 кл.Переможці нагороджені грамотами відділу освіти Амвросіївської райдержадміністраціі.
Категория: ученики | Просмотров: 643 | Добавил: asya | Дата: 24.04.2013

В декабре в Амвросиевском районе прошол 2 тур Всеукраинской олимпиады по информатике. Наши ребята достойно прошли все испытания и заняли следующие места: Дудник Ира,8 класс,-1 место среди учащихся 8 классов, Ткаченко Настя,11 класс,-5 место,Свистунова Настя,10 класс,-2 место. Молодцы!!!
Категория: ученики | Просмотров: 549 | Добавил: asya | Дата: 11.01.2013

« 1 2 ... 7 8 9 10 11 12 »
» Архив записей

» Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 46

» Статистика
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики


Copyright MyCorp © 2024