Сайт учителя информатики и технологии Близниченко А.В. Суббота, 18.05.2024, 19:12
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход
» Меню сайта

» Форма входа

» Категории раздела
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики

» Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Главная » Архив материалов

Внеклассное мероприятие по информатике

КВН « Лестница успеха»

Цели:обобщить знания учащихся по предмету, пробудить у учащихся интерес к изучению предмета информатики, выявить их степень подготовленности,создание благоприятных условий для сплочения коллектива, развития навыков сотрудничества,

развивать внимание,память, мышление, коммуникативность, интеллектуальные способности, умение четко формулировать мысль,

 воспитывать информационную культуру, эстетический вкус, чувство ответствености за выполненное дело, культуры речи, профессиональная ориентация учащихся, формирование потребности впродуктивной,социально одобряемой деятельности, полезной обществу, формирование целеустремленности,нравственного,эмоционального,волевого компонента мировоззрения, организация свободного времени учащихся.

Оборудование: мультимедийный проектор, ПК, мультимедийная доска,

 

Ход мероприятия.

Добрый вечер! У нас — пр ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 454 | Добавил: asya | Дата: 22.02.2016

Активізація пізнавальної діяльності учнів сприяє позитивному ставленню до навчання, інтересу до навчального матеріалу; позитивні емоційні переживання, викликані навчальною діяльністю, тісний зв'язок навчання з життям, в якому доказується значення наукових знань; єдність між інтелектуальною і мовною діяльністю учнів; позитивні стосунки між учителем і учнями; використання на практиці засвоєних знань, умінь і навичок; систематичне повторення засвоєних знань; варіантність вправ і їх диференціація; робота по засвоєнню важкого матеріалу доступними шляхами; використання знань для узагальнення інтелектуальних умінь при вирішенні конкретних завдань; проблемне навчання; диференціювання матеріалу відповідно до навчальних можливостей учнів; використання сучасних технічних засобів навчання; уміння вчителя врахувати психічний стан учнів і стадії їх психічного розвитку.

Об'єктом дослідження є навчально-виховний процес, спрямований на активізацію пізнавальної діяльності учнів.

... Читать дальше »
Категория: учителя | Просмотров: 651 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Категория: учителя | Просмотров: 448 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Дуже важливо формувати в учнів

 креативну компетентність — здатність до розв’язання будь-якої навчальної задачі творчо; бажання і вміння діяти не за зразком, а оригінально, передбачати новизну під час розв’язання навчальних завдань тощо;

інтелектуальну компетентність, яка передбачає здатність школярів працювати з різноманітною інформацією, уміння застосовувати здобуті знання в нестандартних ситуаціях тощо. 

Категория: учителя | Просмотров: 425 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Компетентністний підхід – це підхід, що акцентує увагу на результатах освіти, які визнаються вагомими за межами системи освіти, висуває на перше місце не інформованість людини, а її вміння розв’язувати практичні проблеми. Переважна більшість учених переконані, що перехід до компетентністного підходу означає забезпечення спроможності випускника вищого навчального закладу відповідати новим запитам ринку, мати відповідний потенціал для практичного вирішення життєвих проблем, пошуку свого „Я” у професії, у соціальній структурі. Будуючи навчальний процес на компетентністній основі, слід визначити цілі освіти з урахуванням вимог ринку праці до характеру і рівня підготовки майбутніх фахівців, а також виробити нові підходи до відбору та структурування змісту навчання, обґрунтування педагогічних технологій, які дають гарантований результат. Компетентністний підхід спрямований на формування в людини набору компетентностей. компетентність” розглядається або як зда ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 388 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Сучасна модель освіти передбачає підготувати людину, яка здатна, хоче творити та сприймати зміни. Це пов'язано з динамікою розвитку нашого суспільства, зміною технологій, інформації, знань, обставин життя. Для того щоб готувати людину до інноваційного способу життя, треба модернізувати освіту. Сучасна модель школи повинна створюватися з огляду на інноваційність.Для цього треба змінити спрямованість навчального процесу від загальних питань навчання до професійної підготовки молодої людини до майбутньої спеціальності(професії).

1.Головними принципами підготовки мають бути формування практичних компонентів досвіду має поєднуватися з теоретичним навчанням. Як це роблять в Маріїнському районі Донецької області.

2.Треба вивчити та проаналізувати  досвід інтеграції у країнах з розвинутими освітніми системами,активувати зусилля, спрямовані на оновлення структур, змісту та методів навчання в середній ланці, на поліпшення взаємозв'язку між програмами середньої, те ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 415 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Різнорівнева побудова програм природничих дисциплін спрямована на зміну пріоритетів у побудові нової системи організації освіти взагалі та природничих дисциплін зокрема у школі. Вони зорієнтовані на наскрізну профілізацію системи освіти в Україні. Функціонування різнорівневих програм як засіб профільного диференційованого навчання ґрунтується на позитивному принципі. Це створюватиме сприятливі умови для формування  духовно багатої особистості, здатної орієнтуватися в професійному просторі, бути конкурентоспроможною на ринку праці, повноцінно реалізувати свої інтереси, індивідуальні потреби та здібності в подальшому житті. Такий підхід забезпечує реалізацію особистісно зорієнтованого принципу навчання в системі наскрізної профілізації закладів освіти, що значно розширює можливості учня в підготовці до вибору та побудови власної освітньої й літературної траєкторії.

Процеси реформування загальноосвітньої школи орієнтують сучасного вчителя-предметника на широку диференціаці ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 407 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Хмарні технології надають для освітнього простору великі можливості, потребують дослідження як у методах їх використання, так і у взаємодії з іншими засобами навчання. Не виключенням є вільне програмне забезпечення, що намагається зайняти своє місце у освітньому середовищі. Сучасні освітні методики викладання передбачають використання високих технологій безпосередньо в навчальному процесі . Величезні мультимедійні та обчислювальні можливості сучасної комп’ютерної техніки роблять її незамінним помічником для будь-якого навчального предмету. Єдність апаратного та програмного забезпечення створює платформу для різноманітних інноваційних технологій навчання, які будуть доцільними при використанні різних форм організації навчання. До цих форм слід віднести як самостійну роботу, так і роботу групами,  а також дистанційну роботу. Для забезпечення наведених форм навчання програмне забезпечення, яке для цього використовується, повинно бути не тільки в комп’ютерних класах , б ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 631 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Залучення працівників до роботи у вихідні та святкові (неробочі) дні За загальним правилом роботу у вихідні дні заборонено, проте у виняткових випадках, установлених законодавством, допускається залучення окремих працівників до роботи в ці дні, але тільки з дозволу профкому (див. ч. 1 ст. 71 КЗпП). Так, відповідно до ч. 2 ст. 71 КЗпП залучення окремих працівників до роботи у вихідні дні допускається в таких виняткових випадках: 1) для відвернення або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій і негайного усунення їх наслідків; 2) для відвернення нещасних випадків, які ставлять або можуть поставити під загрозу життя чи нормальні життєві умови людей, загибелі або псування майна; 3) для виконання невідкладних, наперед не передбачених робіт, від негайного виконання яких залежить у подальшому нормальна робота підприємства в цілому або його окремих підрозділів; 4) для виконання невідкладних вантажно-розвантажувальних робіт з метою запобігання або усунення ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 473 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

« 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 »
» Архив записей

» Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 46

» Статистика
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики


Copyright MyCorp © 2024