Сайт учителя информатики и технологии Близниченко А.В. Суббота, 18.05.2024, 07:24
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход
» Меню сайта

» Форма входа

» Категории раздела
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики

» Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Главная » Архив материалов

Забороняється замовляти, приймати та використовувати у дошкільному навчальному закладі м'ясо та яйця водоплавної птиці, м'ясо, яке не пройшло ветеринарного контролю, м'ясні обрізки, субпродукти (діафрагму, кров, легені, нирки, голови тощо), за виключенням печінки та язика, а також свинину жирну, свинячі баки, річкову та копчену рибу, гриби, соуси, перець, майонез, вироби у фритюрі, у тому числі чіпси, вироби швидкого приготування, газовані напої, квас, натуральну каву, кремові вироби, вершково-рослинні масла та масла з доданням будь-якої іншої сировини (риби, морепродуктів ). У дошкільних навчальних закладах забороняється використовувати продукти, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти. Сардельки, сосиски, варені ковбаси повинні прийматися не нижче 1 ґатунку. Забороняється приймати продукти недоброякісні або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення.

Тара, в якій надходят ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 1679 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

підвищене навантаження на зір;

·        електромагнітне випромінювання;

·        сидяче положення протягом тривалого часу;

·        перевантаження суглобів кистей;

·        комп'ютер - серйозне джерело алергенів;

*       вплив комп'ютера на психічне здоров'я .

Категория: учителя | Просмотров: 344 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

До початку нового навчального року обов’язково видаються накази: «Про організацію роботи з питань збереження життя та здоров’я учнів», «Про організацію та проведення чергування в закладі», затверджуються «Комплексні заходи з безпеки життєдіяльності».

У плані роботи школи в розділах виховної роботи та роботи з безпеки життєдіяльності необхідно передбачити проведення бесід класними керівниками на виховних (класних) годинах або в окремо зазначений день (на розсуд адміністрації).

Крім загальних заходів по закладу, обов’язково розробляються заходи кожним класним керівником, вихователем, керівником гуртка, секції тощо. Тобто, всі педагогічні працівники, які відповідно до наказу по закладу проводять роботу з питань збереження життя та здоров’я дітей, повинні розробити відповідні заходи, які плануються в планах виховної роботи педагогічного працівника та затверджуються в установленому порядку (директором а ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 566 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Учні не допускаються до виконання робіт, що небезпечні для їхнього здоров’я та життя, створюють загрозу зараження інфекційними хворобами:

робота з електроприладами;
робота зі значними навантаженнями;
миття вікон, очищення даху та проїжджих частин вулиць від снігу та льоду;
очищення освітлювальної арматури, вентобладнання та витяжних шаф;
перенесення скла та виробів із нього;
прибирання санвузлів, умивальних кімнат, медичних і допоміжних приміщень, сходів, рекреаційних приміщень, майстерень, спортивних приміщень, актового залу, харчоблоку, роздаткової, буфету, обіднього залу;
прання постільної білизни;
винесення та вивезення відходів;
догляд за дорослими та хворими тваринами, птахами;
догляд за дітьми, хворими на інфекційні хвороби;
робота з хімічними речовинами (крім уроків хімії);
робота в котельних;
проведення нічних чергувань.

Категория: учителя | Просмотров: 386 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

Інтерактивні методи навчання

1.ділова гра;

2.педагогічні ситуації;

3.педагогічні завдання;

4.ситуація інсценування різної діяльності

5.колективна розумова діяльність;

6.ТРИЗ робота

7.проблемна лекція, лекція вдвох, лекція із заздалегідь запланованими помилками, лекція прес-конференція;

8.евристична бесіда;

9.навчальна дискусія;

10.самостійна робота з літературою;

11.семінари;

12.дискусії

13. Міні лекція

14. Мозковий штурм

15. Метод «Човник»

16. «Снігова куля»

17. «Килимок ідей»

18. Навчальні ситуації

19.Метод мозковоi атаки

20.круглий стiл

21.аналiз конкретних ситуацiй.

22. Акваріум.

23. Велике коло.

24. Мікрофон.

25. Мозаїка.

26. "Кошик" (занурення)  

27. Вивченн ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 381 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

В одном древнем храме Египта, там где берет начало Великая река, обучали всем искусствам. Обучение было тайной наукой, которая была желанной для многих, ведь она давала власть над душами людей, но платой за обучение была человеческая жизнь. Дело в том, что когда, заканчивалось обучение, ученики должны были, сдавать экзамен, но не своим учителям, которые их весьма старательно обучали всем премудростям науки. А экзамен у них принимал Сфинкс, который охранял Дорогу в Вечность. Только отчаянные смельчаки или страстные поклонники искусства становились учениками в этом храме и ведь оттого как они постигали науку, зависела их дальнейшая судьба и сама жизнь! Только очень талантливые и вдохновленные люди могли пройти этот страшный экзамен, ведь сфинкс в заданиях никогда не повторялся и был очень изобретателен, не сдавшие же его, могли достаться сфинксу на обед или остаться в вечном услужении ему.

И вот подошел к концу очередной этап обучения и три ученика отп ... Читать дальше »

Категория: ученики | Просмотров: 410 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

творча особистість відзначається здатністю генерувати оригінальні ідеї, робити відкриття, здійснювати винаходи творити мистецтво. Результати діяльності творчої особистості повинно мати художню, наукову, соціальну чи технічну цінність, яка підтверджується експертами, а також викликати емоційне захоплення. У процесі творчої діяльності особистість здійснює спробу об'єднати різні непоєднувані ідеї. Абсолютно об'єктивне визначення творчого результату знайти важко

Під творчістю ми розуміємо розвиток будь-якого виду діяльності самою особистістю, коли здійснюється вихід за межі заданих вимог. В основі творчості лежить системна організація психічних властивостей, що розвивається впродовж всього життя і визначає можливість досягнення людиною більш високих результатів у певному виді діяльності. Перш за все, «творчість - це здатність виконувати роботу, яка одночасно є новаторською (тобто оригінальною, неочікуваною) і відповідною (тобто корисною, відповідною вимогам завданн ... Читать дальше »

Категория: учителя | Просмотров: 612 | Добавил: asya | Дата: 12.08.2015

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 »
» Архив записей

» Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 46

» Статистика
ученики [21]
домашние и творческие задания
учителя [91]
материалы для учителей информатики


Copyright MyCorp © 2024