Парна і групова робота організовується як на уроках засвоєння. так і на уроках застосування знань, умінь та навичок. Це може відбуватися одразу ж після викладу викладачем нового матеріалу, на початку нового заняття замість опитування, на спеціальному уроці, присвяченому застосуванню знань, умінь та навичок, або бути частиною повторювально-узагальнюючого заняття. Робота в парах (Один проти одного, один - вдвох - всі разом, "Думати, працювати в парі, обмінятися думками”) Технологія особливо ефективна на початкових етапах навчання студенти в роботі у малих групах. Її можна використовувати для досягнення будь-якої дидактичної мети: засвоєння, закріплення, перевірки знань тощо. За умов парної роботи всі діти в групі отримують рідкісну за традиційним навчанням можливість говорити, висловлюватись. Робота в парах дає студентам час подумати, обмінятись ідеями з партнером і лише потім озвучувати свої думки перед групою. Вона сприяє розвитку навичок спілкування, вміння висловлюватись, критично
...
Читать дальше »