Клас |
Програмне забезпечення |
Які задачі вирішуються за допомогою обраного ПЗ |
2 |
«Сходинки до інформатики», «Шукачі скарбів» |
Перше знайомство з алгоритмами, виконання алгоритмів з життя.
формування алгоритмічного, логічного і критичного мислення
складання алгоритму з повсякденного життя, аналізувати текст задачі, складати, записувати і виконувати найпростіші алгоритми для виконавця в певному середовищі, розпізнавати основні алгоритмічні конструкції |
3 |
Scratch
Мову програмування Python, а саме модуль «черепашка», можливо використовувати також і в молодших класах. |
Реалізація алгоритмів з розгалуженням і повторенням. Інтуїтивне знайомство з об'єктами і подіями. Підтримка інтересу учнів до програмування (створення власної комп'ютерної гри, анімація). Формувати у учнів розуміння базових алгоритмічних конструкцій і їх практичне застосування можливо за допомогою малювання виконавцями геометричних фігур і складних малюнків, використовуючи принцип від простого до складного. |
4 |
Scratch |
Реалізація алгоритмів з розгалуженням і повторенням. Інтуїтивне знайомство з об'єктами і подіями. Підтримка інтересу учнів до програмування (створення власної комп'ютерної гри, анімація). Сформувати у учнів розуміння базових алгоритмічних конструкцій і їх практичне застосування можливо за допомогою малювання виконавцями геометричних фігур і складних малюнків, використовуючи принцип від простого до складного. |
Мову програмування Python, а саме модуль «черепашка», можливо використовувати також і в молодших класах. |
Формування принципів структурного і функціонального програмування. Виховання власного правильного стилю програмування. Підготовка до виступу на олімпіаді |
5 |
Scratch |
Реалізація алгоритмів з розгалуженням і повторенням. Інтуїтивне знайомство з об'єктами і подіями. Підтримка інтересу учнів до програмування (створення власної комп'ютерної гри, анімація). Сформувати у учнів розуміння базових алгоритмічних конструкцій і їх практичне застосування можливо за допомогою малювання виконавцями геометричних фігур і складних малюнків, використовуючи принцип від простого до складного. |
Мову програмування Python, а саме модуль «черепашка», можливо використовувати також і в молодших класах. |
Формування принципів структурного і функціонального програмування. Виховання власного правильного стилю програмування. Підготовка до виступу на олімпіаді |
6 |
програмний комплекс «Сходинки до інформатики. Виконавець Черепашка»
|
В середовищі є можливість реалізувати всі базові структури, є підтримка реалізації підпрограм з двома параметрами, покрокове виконання алгоритмів. Формування принципів структурного і функціонального програмування. Виховання власного правильного стилю програмування. Підготовка до виступу на олімпіаді |
мова програмування Scratch |
Реалізація алгоритмів з розгалуженням і повторенням. Інтуїтивне знайомство з об'єктами і подіями. Підтримка інтересу учнів до програмування (створення власної комп'ютерної гри, анімація).
Існує підтримка базових альтернативних структур, система команд має багато можливостей для організації циклів (кінцеві повторення, з перевіркою умови, тощо), роботи зі змінними, підтримка арифметико-логічних операцій, підтримка масивів. Але відомою перевагою програмного комплексу Scratch є можливість зберігати проекти і експортувати файли формату exe за допомогою додаткового програмного засобу ChirpCompiler |
7 |
програмний комплекс «Сходинки до інформатики. Виконавець Черепашка»
|
В середовищі є можливість реалізувати всі базові структури, є підтримка реалізації підпрограм з двома параметрами, покрокове виконання алгоритмів. Формування принципів структурного і функціонального програмування. Виховання власного правильного стилю програмування. Підготовка до виступу на олімпіаді |
мова програмування Scratch |
Існує підтримка базових альтернативних структур, система команд має багато можливостей для організації циклів (кінцеві повторення, з перевіркою умови, тощо), роботи зі змінними, підтримка арифметико-логічних операцій, підтримка масивів. Але відомою перевагою програмного комплексу Scratch є можливість зберігати проекти і експортувати файли формату exe за допомогою додаткового програмного засобу ChirpCompiler |
8 |
Pascal
|
алгоритмічна мова програмування універсального призначення. Створення повноцінних проектів на професійній мові програмування. Підготовка до виступу на олімпіаді |
С/С++
Python |
універсальна, імперативна, процедурна мова програмування. Багатогранність і гнучкість, можливість писати складні програми коротко і красиво
– інтерпретована об'єктно-орієнтована мова програмування високого рівня з динамічною семантикою
Простота синтаксису, яка з одного боку є обмеженням, може бути дуже корисною, оскільки дозволяє писати ясні, читають програми і не думати про те, як же саме компілятор (інтерпретатор) відтранслюватиме ту чи іншу конструкцію.
Багатогранність і гнучкість, можливість писати складні програми коротко і красиво |
9 |
Pascal
|
алгоритмічна мова програмування універсального призначення. Створення повноцінних проектів на професійній мові програмування. Підготовка до виступу на олімпіаді. вчаться вирішувати з його допомогою алгоритмічні завдання |
С/С++
|
універсальна, імперативна, процедурна мова програмування
Багатогранність і гнучкість, можливість писати складні програми коротко і красиво |
Python |
– інтерпретована об'єктно-орієнтована мова програмування високого рівня з динамічною семантикою
Простота синтаксису, яка з одного боку є обмеженням, може бути дуже корисною, оскільки дозволяє писати ясні, читають програми і не думати про те, як же саме компілятор (інтерпретатор) відтранслюватиме ту чи іншу конструкцію.
Багатогранність і гнучкість, можливість писати складні програми коротко і красиво |
10 |
середовище розробки програмного забезпечення Lazarus |
середовище для компілятора Free Pascal. Створення графічних додатків, робота над власними довготривалими проектами (конкурси з інформатики, МАН) |
мова Visual Basic |
1. Кроссплатформене середовище програмування.
2. Інструмент швидкого програмування.
3. Включає в собі інструментарій для візуального конструювання інтерфейсу користувача, за допомогою якого зручно знайомити учнів на практиці з основами ООП. |
11 |
середовище розробки програмного забезпечення Lazarus |
середовище для компілятора Free Pascal. Створення графічних додатків, робота над власними довготривалими проектами (конкурси з інформатики, МАН) |
мова Visual Basic |
2.Кроссплатформене середовище програмування.
3.Інструмент швидкого програмування.
4.Включає в собі інструментарій для візуального конструювання інтерфейсу користувача, за допомогою якого зручно знайомити учнів на практиці з основами ООП. |